Sárgabarack lekvár

Hozzávalók:
  • 4 kg sárgabarack
  • 1,5 kg cukor
  • 3 csomag Dzsemfix Extra 2:1

Elkészítés:

Lekvárt főzni nem nagy ördöngösség, csak követni kell a tasakon lévő előírásokat. A különlegessége, hogy nekem most mindenki segített! A múlt hetünk elég zűrösre sikeredett, teljesen kimerültem, viszont a barack megérett, amit mindenképp el kellett tenni. 
Apukám leszedte, megtisztította, kimagozta, nekem már csak pürésíteni kellett és hozzáadni a cukrot és a dzsemfixet. Felforraltam, és mikor készen lett, Anyukám üvegekbe töltötte. Jövőre talán kevesebb cukrot teszek bele, de nagyon bízom benne, hogy ugyanebben a munkamegosztásban tudom majd kivitelezni.

Megjegyzések

  1. Az csak jó ha mindenki segített:) Jó újra látni téged:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Kati! Tényleg nagyon eltűntem! Igyekszem gyakrabban posztolni, hiszen főzni azért főzök! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm a megjegyzésedet! :)